Random header image... Refresh for more!

“AKP Kapatılsın” kampanyası

Biliyorsunuz son zamanlarda Ankara’da konuşulan konulardan birisi de AKP hakkında kapatma davasının açılmak üzere olduğu.

27 Nisan bildirisi sonrası yaptıkları eylemlerle isimlerini tüm Türkiye’ye duyuran “Genç Siviller” bu süreçte “iyi saatte/sıhhatte olsun”lara ve bilimum türevlerine faydalı olabilmek için bir yeni bir kampanya başlatmak üzereler.

Duymuşsunuzdur muhakkak, daha önce de “Saltanat geri gelsin. Sezer’in oğlu cumhurbaşkanı olsun”, “3 CHP oyu 1 Ak Parti oyunu götürsün”, “CHP’ye verilen oylar 5, Ak Parti’ye verilen oylar yarım sayılsın”, “Halk cumhurbaşkanını değil, cumhurbaşkanı halkı seçsin.”, “CHP seçimlere girsin, kazanamazsa seçimler tekrarlansın, kazanamazsa tekrarlansın, kazanamazsa tekrarlansın, kazanamazsa tekrarlansın…” gibi demokratik maddelerden oluşan (Sevgili Bliyall’ın kulakları çınlasın) bir anayasa değişikliği paketi hazırlamışlar ve ülkenin önünü açmaya çalışmışlardı.

Son kampanyanın ismi ise şu: “AKP kapatılsın, halı saha yapılsın”

Kampanya daha olgunlaşma aşamasında; mail grubunda dolaşan bazı delilleri buraya alıyorum. Siz de yorum bölümünde gerici AKP’nin irticai faaliyetlerine ilişkin buldugunuz delilleri ekleyebilirsiniz. Bunları da Genç Siviller’e iletiriz.

Buyrun:

“AKP’yi Kapatma Dosyası” için Deliller (Taslak)

  • AKP’ İstanbul il teskilatina mensup oldugu bilinen bir partili dun aksam saatlerinde Eminönü meydaninda kandil simiti alirken goruntulendi.. Goruntulendigini fark eden AKP’li aldigi kandil simitlerinden kendisini görüntüleyen kameramana ve muhabire de ikram etmeyi ihmal etmedi. Basin mensuplari simitleri yerken yüzünde kinayeli bir gülüs oldugu bildirilen partilinin, icinden “Iste sizi laik duzenden bu can simitleri ile kurtaracagiz” manasina gelen bir bakis attigi gorgu taniklari tarafindan kayda gecirildi.
  • 14 Nisan 2006 günü, AKP seçmeni olduğu tespit edilen 67 yaşındaki Hatice Benli, Gaziosmanpaşa – Bakırköy hattında çalışan belediye otobüsüne sağ ayağıyla bindi ve ayağını atarken “bismillahirrahmanirrahimm” dedi. Bu davranışıyla şeriat düzeni istediğini beyan etmiş oldu.
  • AKP harflerinin gerçek anlamı ortaya çıktı. Bazı bilgi kaynaklarına göre; “Adalet ve Kalkınma Partisi” değil, “Allah ve Kuran Partisi” olduğu ortaya çıktı.
  • Meteoroloji Meslek Liseleri öğrencilerine 4 adet yağmur duası ezberleme zorunluluğu getirildiği iddia edildi.
  • AKP’li Bakan tarafından atanan Mamak Milli Eğitim Müdürü, ÖSS sınavına girecek öğrencilere yaptığı konuşmada “ Allah hepinize sınavda zihin açıklığı versin” diyerek nasıl bir nesil yetiştirmeyi amaçladıklarını ağzından kaçırmış oldu.
  • AKP’li bakan tarafından atanmış Rize Tapu Kadastro Müdürü’nün odası boyanırken Atatürk resmi duvardan indirildi. Kullanım talimatnamesinde boyanın 12 saatte kuruyacağı belirtilmişken, resim 15,5 saat sonra yani 3,5 saat gecikmeli olarak tekrar eski yerine asıldı. Dolayısıyla Atatürk’e hakaret edilmiş oldu.
  • AKP’li belediye başkanları döneminde Istanbul’u yesillendirme calismalarinda görülen belirgin artis kafalarda soru isaretleri yaratti. Özellikle son belediye baskanı doneminde refujlerin ve yol kenarlarinin yesillendirilmesi konusunda gösterilen azami cabalar, AKP’nin esas gündemini yerel yönetimler araciligiyla da hayata gecirdiginin en somut göstergelerinden biri. Benzer bir durum toplu tasimada kullanilan yesil otobuslerin sayisindaki artista da yasaniyor. Her ne kadar belediye yetkilileri bu otobüslerin “cevre dostu” otobüsler oldugunu söyleseler de, AKP’nin her bu konuda oldugu gibi yesil otobüsler konusunda da takiyye yaptigi biliniyor.
  • AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Anıtkabir’in bulunduğu anıttepe önünden aracı ile geçerken; aracın sol tarafında oturduğu ve bacak bacak üstüne atarak anıtkabire sırtını dönmüş bir görüntü vermesi dikkatlerden kaçmadı.
  • İstanbul’a bir günlük ziyaret için gelen A. Necdet Sezer’in boğaziçi köprüsünden geçerken, köprü ışıklandırmasının yeşile dönüşmüş olması Sezer’e bir cevap olarak algılandı. Işıklandırmayı yapan şirketin yetkilisi ışık geçişlerinin peryodik ve otomatik olarak değiştiğini belirtmesine rağmen, Ankaradaki çok önemli siyasi gözlemciler bunun bir tepki olduğu konusunda ısrarlı.
  • Gerici-şeriatçı AKP iktidarı döneminde Türk toplumuna şeriat düzeni ve kuralları yoğun biçimde aşılandı. Recep Tayyip Erdoğan, Kültür Bakanlığı aracılığıyla, dönemin bazı pop sanatçılarını tehdit ederek, Şiddete Dönük İslam modelini bilhassa gençler arasına salmaya çalıştı. İsmail YK isimli sanatçı maşa olarak kullanıldı ve “Allah belanı versin, Allah seni kahretsin!” isimli şarkı, vurdulu kırdılı bir kliple ulusal televizyonlarda yer aldı.
  • AKP’nin, Atatürk’ün gençlerine nüfuz etme çabası bununla da kalmadı. AKP iktidarı boyunca, Alişan, Murat Boz, Eylem gibi sanatçılar ve MFÖ isimli pop grubu el altından cemaatlerce desteklenerek “Allah Allah” parçalarının okumaya, Lara isimli sanatçı ise “Allah versin” albümünü, çıkarmaya zorlandı.
  • Recep Tayyip Erdoğan, iktidarı boyunca yaptığı tüm gezilerde, halkla selamlaşırken, T.C.’nin Başbakanlık makamına uygun bir selamlama kullanması gerekirken, S.Arabistan Devlet Başkanı Kral Abdullah’ın selamlaşma şeklinin tıpatıp aynısını kullanmaya cüret ederek, şeriatı arzulayan bakışlarla Türk Halkı’na “Selamünaleyküm” dedi.
  • 4,5 yıllık AKP iktidarı boyunca “Çile Bülbülüm Çile” adlı eserin TRT de çok sık yayınlandığı ve bir kaç kez durup durup “Allah” diye bağırtılarak toplu zikirin gerçekleştirildiği görüldü. Ayrıca Bursaspor Beşiktaş maçında Bursaspor tribünlerindeki 20.000 kişi ( Beşiktaşı kurban ettiklerini düşünerek Kurban öncesi) salavat getirdi. Bu da AKP nin irticayı stadyumlara kadar getirdiğinin göstergesi.

105 comments

1 fatih demir { 05.29.07 at 22:22 }

Sanayi Bakani Ali Coskun, ATO’da soyadi gibi costugu toplantida: “Biz herkese saygılı olmakla birlikte elhamdülillah Müslümanım ve ne mutlu Türk’üm diyene” dedi.

2 Malcolm X { 05.30.07 at 00:14 }

Makam masasının arkasında kesin bir Atatürk resmi vardır ve ona arkasını dönerek oturmakta olduğuna şüphem yok!

3 Malcolm X { 05.30.07 at 00:15 }

Bıyıkları,
Kesinlikle türbandan daha çok ve daha kesin bir “siyasi simge”

4 Malcolm X { 05.30.07 at 00:16 }

Tuvalete sol ayakla girdiğine eminim. Gerekirse apartmanın kapıcısına sorulabilir :)

5 Ecenaze { 05.30.07 at 00:31 }

Başbakan ve eşinin makam aracında, sözleri “CUMHURİYET ÇOCUKLARIYIZ BİZ” yerine “LALE DEVRİ ÇOCUKLARIYIZ BİZ” gibi gerici/osmanlıcı ve cumhuriyete muhalif unsurlar barındıran protest(!) şarkılar/şiirler dinledikleri tesbit edildi..

http://www.ensonhaber.com/news_detail.php?id=16916

:))

6 blue { 05.30.07 at 09:28 }

Buradaki yazılmış cümleleri kemalist dostalarınızdan biriyle ciddi ciddi konuşun. Ama renk belli etmeyin, kaşlar çatık ve biraz endişeli bir bakışla… Ciddiye almazlarsa, ben de A.Necdet Sezer’im…

7 avicenna { 05.30.07 at 09:30 }

Dün bir işimden ötürü belediyeye uğradım. Orada hayret verici bir olaya tanık oldum. Tüylerim hâlâ diken diken oluyor.

Anlatmaya çalışayım:

Bir belediye memuru koridorda yanımdan geçerken aniden hapşırdı ve hemen “elhamdülillah” dedi. Hapşırırken eli ile ağzını kapatarak kendini görgülü, medeni bir insanmış gibi göstermeye çalıştı ama sessizce de olsa elhamdülillah diye Arapça yaptığı duayı ben kendi kulaklarımla duydum. Adamda refleks olmuş sanırım. Seni takiyeci AKP’li seni. Genç Shubuo’cular göreve. Bu parti derhal hemen bugün kapatılmalıdır.

Tehlikenin farkında mısınız?

8 Pinokyo { 05.30.07 at 10:32 }

27 Mart 2007 tarihinde Cuma namazı kılan (üstelik cemaatle) iki AKP milletvekili Suat Kılıç ve Egemen Bağış, namaz çıkında Kur’an Kursu için yardım toplayan derneğe 20′şer YTL para verirken görüntülendi. Böylece AKP’nin üst düzey isimleri vasıtası ile şeriatçı örgütlere maddi destek sağladığı kanıtlandı.

9 erkut yazgan { 05.30.07 at 11:40 }

şu yukarıda ileri sürülen iddiaların hiçbirinde ciddiyetin olmadığı ve sırf karaçalmak için yapıldığı alenen gözükmektedir. neden doğru düzgün bilimsel delillerden yola çıkılmadığını merak ediyorum. güya bilimi en hakiki mürşit kabul etmiş bir Ata’nın çocuklarıyız, neresinden çıktığı belli olmayan savlara inanarak bir dincinin ileri sürebileceği türden asılsız ve hikayelere dayalı iftiralarla AkParti eleştirilmektedir. neymiş efendim bismillahirramanirrahim demiş, siz ne diyorsunuz bay Allah’tan müstağni beyfendi. ne demek istiyorsun yüce isa diyerek mi yiyelim ekmeği. daha açık ol. sırf solcu olacağım diye Allah’a asılsız iftiralar mı yakıştırmam gerekiyor. birisi selamünalekum dediğinde arap emperyalizmine gönül vermiş sayılmaz. bu bir gelenektir. sen halkın arasında kökleşmiş bir geleneği kaldırıp yerine neyi koyacaksın “hello peace with be you” mu diyelim. olur bir ingiliz olsaydım böyle söylemekte bir sorun olmazdı. ama biz ingiliz değiliz,arap da değiliz ama coğrafi olarak yakın olmamız ve halkımızın o selamı arapça söylemenin doğru bir şey olduğunu düşünmesinde ne gibi bir sakınca olabilir. o yorumları yapan şahıslart “kürşat başar’la başbaşa” programına katılıp orada konuşmalarını çok isterdim. oradaki insanların bırakın halkın içini dışından bile olmaya haklarının olmadığını düşünüyorum, ne ingiliz ne türk,ne fransız ne alman, ne müslüman ne hristyan yani hiçbirşey olmayı başarmış bir yığın boş patates. bence siz nelere sahip olduğunu bilmeyen köklerini araştırma gereği duymayan, kendisini batılıların yazdığı kitaplarla tanıyan bir nesilsiniz. açıp o aptal tasavvuf kitaplarından veya ilmihal kitaplarından dini öğrenmek yerine biraz felsefe okuyun, kuru sloganlarla Allah’ı tanıyamazsınız ve o kuru sloganlarınızla köklerinizin derinliğine vakıf olamazsınız, bu sadece sizin Allah’tan uzaklaşmanızı ve azgınlığınızı artırır attığınız her adımın doğru olduğunu düşünmeye başlarsınız ve şeytanın köleleri olmaya doğru gidersiniz. Allaha ve peygamberlerine saygı duyup efendice dini tanıyan adamlara da kıt zekalarınızla laf yetiştirme gayreti içinde olmayın. sizin bu plartformda tartışmanız gereken şey politik olarak türk halkına karşı Ak Parti şurada şu yatırımı yanlış yapmıştır, burada bu yanlışı yapmıştır şeklinde delillere dayanarak konuşmaktan başka bir şey değildir. sağ ayağıyla tuvalete giriyormuş sol ayağıyla şuraya giriyormuş ne bu ya! siz kendinize 70 milyon müslümanın yaşadığı bir ülkede üçbeş tane kötü örnek bulup onlar üzerinden aklınca siyasete soyunuyorsunuz. Kötü örnek bulmaksa sorun ben sizden çok daha fazlasını anlatayım, neden iyi örneklere bakarak konuşmuyorsunuz, ilmihal islamını konuşuyorsunuz ? başka islam ya da cemaat ya da görüş yok mu bu ülkede? neden politikacıları illa ki bir kılıfa sokup, kendi soktuğunuz kılıf üzerinden kendinizce iftira kampanyaları başlatıyorsunuz? yani söylediğiniz hiç bir sözün karşılığı yok, sadece kuru iftiralar, herzeler vb. delil yok, bilimsellik yok, sizin ne farkınız var şu ilmihalci islamcılardan, aklınızsıar bilimselci olacaksınız. pehh..

10 Nurol AYDIN { 05.30.07 at 12:05 }

Ben derim ki “MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR” Türkiye çok iyi bir siyasi geçmişi olam bir ülkedir. Herkes kimin ne olduğunu aslında çok iyi biliyor. 2 çapulcunun parti kapansın dediğine katılmıyorum. Kapatılsın diyenlerin Allah belasını versin.

11 murat koçak { 05.30.07 at 13:23 }

Suat bey siz aklınızca parti kapatma konusunu tiiye alan espirileri gündeme taşıyıp, arkadaşlarıda gaza getirerek yenilerinin eklenmesini sağlıyorsunuz ama ileride bir AKP’yi kapatma davası açılırsa burada yazılı mesajlardan bazılarının delil olarak kullandığını görürseniz şaşmayın.:)

Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirmeyelim:) Olmuşlar olacakların ispatıdır.

Bu ülkede gümüş yüzük takan, saati sağ bileğinde olanlar bile fişlenmedi mi? Eşinin örtüsü sebebiyle işlerini kaybedenler olmadı mı?

AKP kapatılır mı? şu aşamada kesinlikle hayır. Türkiyedeki derin güç odakları, istemeseler bile, çok iyi biliyorlarki ülkeyi AKP den daha iyi yönetecek bir oluşum yok. Bunu bir tek c.başkanı anlamıyor, anlaması imkansız.

Böyle bir oluşum meydana gelince AKP yi gözünü kırpmadan kapatabileceklerini düşünüyorum. Hemde bu sayfada yazılanlardan daha komik gerekçelerle.

12 BetüL { 05.30.07 at 14:29 }

Colasan birseyler daha bulmus.

guleriz aglanacak halimize:

http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=244551

13 Talha Can { 05.30.07 at 14:52 }

Dün AKPnin grup toplnatısında yeni katlanlar neydi öyle? Sözde merkezmiş! “Allah bizi mahçup etmesin” dediler inanabiliyor musunuz? Ayrıca Salih Beydeki sakala dikkat ettiniz mi? Adam bu yüzden bakan olmadı ya hu! Kapatalım gitsin bu yobazları! Halkı da kapatalım, onlar da yobaz!

14 acemi { 05.30.07 at 15:33 }

Suat Bey,
Bu siyaset okulu sitenizde, yorum yapmadan okuyup, öğrenmeye çalışıyordum amma ta ki Erku Yazgan yorumuna kadar!!
Ben ”acemi”yim..Sizden ricam beni aydınlatın Suat Bey..Bu yorumcu ne demek istedi, ne anladı ve ne dedi.?Okuyorum okuyorum anla-yamıyorum!!
Yalnız ”açıp o aptal tasavvuf kitaplarından veya ilmihal kitaplarından dini öğrenmek yerine biraz felsefe okuyun, kuru sloganlarla Allah’ı tanıyamazsınız ” aptallığına fena bozuldum!
İslam’ın manevi yönü tasavvufa ve dinin dış cephesini öğrenmede birinci basamak olan ilmihale -haşa- ”aptal” diyen bu aptal kere aptal; sanırım yorumcuların ciddi anlamda AKP’yi eleştirdiğini, traji komik bir mizansenle egemenlerin AKP’yi yukarıda sayılan sudan sebeplerle kapatmalarına gönderme yapıldığını anlayamamış..
Ee aptallık bu olsa gerek

15 M. İkbal TUNA { 05.30.07 at 16:23 }

iyi günler Suat Bey,

Ne zamandır sitenizi ziyaret edemiyordum kusura bakmayın.
Yazınızı okuyunca aklım hemen postmodern günlere gitti.
28 şubat…
Kafasına galoş geçiren doktor takke takıyor diye şeriatçı ilan ediliyordu.

Tuncer Çetinkaya’nın En Uzun Şubat adlı kitabında da anlatıyor:

Bir müdür, okulunun bahçesine çeşme yaptırmıştı, ama çeşmenin çatısı kubbeliydi, öyleyse cezalandırılmalıydı…

Bir başka suçlu! Suçu, arabasında başörtülü annesinin ve kızkardeşinin görülmesiydi…

Bu günlerde geçer Suat Bey… Herkesin hesabı görülecek.

muhabbetle…

16 fatih demir { 05.30.07 at 17:54 }

Yaw bu “erkut yazgan”in yorumunu yilin en buyuk kefal yorumu ilan ediyorum :)))

Walla iki saattir guluyorum :)

17 blue { 05.30.07 at 18:00 }

Adnan Menderes’i yargıladıkları davaları hatırlayın: Bebek davası, köpek davası. Murat bey haklı, espri diye gülüyoruz ama durum şöyle olabilir:
Hahahahahahahaha
Ha..Ha……Ha………….Ha?? Yok ya?
Üretkenliğimizi başka konulara yönlendirelim bence….

18 BetüL { 05.30.07 at 18:39 }

Erkut Yazganin yazdiklarina ben de gulmustum ta ki Colasani okuyana kadar. Sonra kendisine hakverdim. Gazeteci bunu yazarsa vatandas napsin? Ne ciddi ne komedi nasil ayirsin.

19 mustafa { 05.30.07 at 19:19 }

kaygılıyım, bu nedenler akp’nin ‘kapatılma dosyasına’ koyulup, bu nedenlerden kapanırsa bune heç şaşırmam :)

son iki ay, öyle şeyler yaşadık ki..

20 VolkanS { 05.30.07 at 19:35 }

Yaw bu kadar ayrıntıya ne gerek var?

RTE her hafta camiye gitmiyormu, her yıl değil her ay değil dikkatinizi çekerim her hafta! bir de dikkatimi çekti genelde de cuma günü camiye gidiyor, özel bir mesaj var burada ama henüz çözemedim. Belki şimdiye kadar kimsenin dikkatini çekmedi ama atatürkçü aydın bir birey olarak ben radarlarımı açmış durumdayım.

biz namaz kılmasın demiyoruz ama LAİK bir ülkenin başbakanı her Allah’ın haftası peşinde korumalarla, kamerlarla camiye gider mi yahu? bu ne ibadet mi şov mu? Git evinde kıl kardeşim! Ama başbakanlık konutunda kılma! orası kamusal alan, git orucunu namazını kalbinde tut, kimse senin inancına karışmıyor, ne dayatmacı adamlar yaw.

Hala neden kapatma davası açılmadı anlamıyorum.

21 erkut yazgan { 05.30.07 at 20:26 }

Satıcılar sizce kim?
Şu vatan toprakları satılıyor polemiğine anlam vermekte zorlanıyorum. Dünya ekonomilerinin devletler arası hukukun ve ülke ekonomilerinin nasıl işlediğinden haberdar olmayan cahiller güruhunun ileri sürdükleri “vatan topraklarını Akparti satıyor” söyleminden yola çıkarak sözde vatanseverlik ülküsü arkasına sığınarak,cehaletlerini manipüle ettiklerini aklı başında olanlar görmektedir. Ülkeler arası hukukta toprakların yaklaşık %30 yabancılara satılabilmektedir, bu durum Türkiye’de uygulandığı gibi dünyanın herhangi bir ülkesinde de aynen uygulanmaktadır. Yani bir türk ne kadar gidip amerika,ingiltere, rusya vb. ülkelerden toprak alıp o toprak üzerinde aldığı mülkü kiraya vermek dahil istediği yatırımı yapabilirse aynen öyle bir amerikalı, çinli, rus, alman vb. yabancı uluslar da toprak alıp yatırım yapabilir. Peki AkPartiden önce neden böyle bir polemik yapılmıyordu? Çünkü Ak Partiden önce hiçbir hükümet dış ülkelere güven veremiyordu, Türk halkı da dahil olmak üzere hiçbir yabancı ülke vatandaşı ülke ekonomisine güvenmiyordu yani ertesi gün ya bir darbe olursa ya cumhurbaşkanı başbakanın kafasına bir şey fırlatır da ülke karışır ekonominin istikrarı ortadan kalkarsa diye veya ya bir darbe olur da AB süreci durur ve türkiye tekrar karanlık yıllara geri dönerse(darbe yılları 60-70-80 yani her 10 yılda bir gerçekleşen karanlık yıllar ) diye korku içinde küresel sermayeyi başka ülkelere kaçırıyorlardı. Ama Ak Parti ilk defa ülkenin kötüye giden kaderini değiştirerek bu korkuya son verip küresel semaye için ülkemizi cazibe merkezi haline getirmiştir. Ülke dışından gelen yabancıların getirdikleri paralar ve yaptıkları yatırımlar bu gün bir çok kişi için iş alanı olmaktan başka bir anlama gelmemektedir. Her yıl yabancıların ve ihracatın elde ettiği paralar gayrisafi milli hasılanın yani kişibaşına düşen yıllık gelirin yükselmesine yol açtığını ve ilk kez türkiyede kişibaşına düşen yıllık gelirin 5000$ olduğunu hatırlatmakta fayda görüyorum. Ha şimdi şunu söyleyecektir sayın bay sözde vatanseverler ve halkçılar “ 5000$ ‘ı ben neden cebimde göremiyorum”,cevap; öyle ağzını açıp bakarsan göremezsin, üretime katkıda bulunursan görürsün. Herkes üretime veya hizmete katılırsa bu ücretin çok daha fazlasını görecektir.
İlk defa Ak Parti asgari ücretlileri düşünerek çoğu insanı ilgilendiren sosyal siigortalar,bağkur ve emekli sandığı gibi kurumları bir araya getirerek birleştirmek istedi lakin emekli sandığı üyeleri, bir asgari ücretli ile aynı hastane ve koşullarda tedavi olmak istemediği için halkını çok seven sayın cumhurbaşkanı tarafından”kazanılmış hakların ihlali” gerekçesiyle veto edildi.
İlk defa Ak Parti hükümeti zamanında ihracaat rakamları 60 milyar $ oldu, ondan önce ülkeye giren yabancı para ve ihracaat rakamları 20 milyar $ doları bulmuyordu. Her yıl koalisyon hükümetleri bütçeyi daha az zarar ettirmek için güya gayret harcıyorlardı ama her yıl yine 20 milyar $ zarar ettiklerinde seviniyorlardı. İlk kez Ak Parti zamanında bütçe zarar etmediği gibi 2.5 milyar $ kara geçti. Bazı muhalefet partileri peki başbakan neden ithalat rakamlarından hiç söz etmiyor diyerek aklınca doğruyu dilleriyle örtmek istiyorlar. Peki sorarım onlara halkta para olmasa bu kadar ithalat nasıl olacak? Ak Partiden önce rakamlar ne durumdaydı? Kendi ürettiğimiz buğday bile Demirel gibi siyasetçiler sayesinde Bulgaristan’dan ithal ediliyordu. Önceki hükümetler Ermenistan Azerbeycan savaşı sırasında Trabzon limanından tonlarca yardım malzemesini yani buğday vb. gıda maddelerini kime gönderdiler, azerilere mi ermenilere mi?
CHP ve buna benzer muhalefet partileri ve sözde sağ partiler DYP ve ANAP gibi, sol partilerle aynı saflara katılarak “herşey ekonomi değildir, ondan daha önemli şeyler vardır.”diyerek Ak Partinin insanların hayat tarzlarına müdahale edeceği ve şeriatı getireceği gibi anlamsız iftira vekuruntuların arkasına sığınıp halkı Ak Partiye karşı kışkırtmayı bir görev addetmektedirler. Bu açıkça bir provakasyon ve ülke halkının kalkınma hamlesine darbedir.
İlk defa Ak Parti zamanında borsa 48.000 seviyelerini yakalamıştır bu rekor yakın zamanların değil tüm cumhuriyet tarihinin bir rekorudur. Bunun ne anlama geldiğini anlamayanlar için söylüyorum, bu şu demek; ülkemizdeki fabrikalar ve yatırımcılar kendi fabrikalarının veya yatırımlarının bir kısmını halka arz ederek kağıt üstünde sanal olarak hisse satmaktadırlar bu da o yatırımcıların ve fabrikaların kesesine giren para demektir, bu da o fabrikalarda çalışan işçilerin iş sahibi olmaları demektir kısacası Türkiye’nin kazanması demektir. İlkleri başaran Ak Parti % 6’lık büyüme hızıyla Yunanistan’ı korkutmuştur, Yunan basını Türkiyenin büyüme hızından endişe duyduğunu açıkça belirtmiştir. Ak Pariden önce bırakın Yunanlıları Etiyopyalılar bile bizi ciddiye almıyordu.
Bir de işsizliği kaldırmayı vaad eden partiler ya liberalizmi bilmiyorlar ya da hiç dayak yememişler. Bir kere işsizliğin bırakın türkiyede dünyanın hiçbir yerinde ortadan kalkması mümkün değildir. Sadece ülke ekonomik yapısını değiştirip sosyalizme geçmediği sürece. Bu durumu değiştirebilecek hiçbir güçlü ülke yoktur. Dünyanın en güçlü ekonomisine sahip Amerikada bile işşsilik Türkiyede olduğundan çoktur, ikidebir işsizlik geyiği yaparak tıpkı bazı televizyon kanalllarının yaptığı duygu sömürüsü üzerinden reyting yapması gibi bir reyting aracı olmaktan daha öte bir anlamı yoktur. Ekonomik sistemlerin işleyişinden haberdar olanlar bilir ki, liberal ekonomilerin temeli işsizliğe dayanır yani işsizlik olmazsa liberalizm de olmaz yani işverenler işsizliğin asla ortadan kalmasını istemez eğer işsizlik ortadan kalkarsa hangi fabrika hangi ücrete eleman çalıştıracaktır, fabrikalar nasıl üretim maliyetini düşürecektir ? cevabı işsizlik sayesinde, fabrikalar daha ucuz işgücü elde edecektir. Kısacası Türkiye liberal yapıda devam ettikçe işsizlik zorunludur aksi halde sistem devam etmez, o zaman yapılacak olan nedir? Ya sosyalist ekonomiyi benimseyeceksiniz ya da Afrikada bir ülkeyi sömürge olarak alıp kaynaklarını emeceksiniz, orada yaşayan halkları kendinize köle yapacak ve göçmenler olarak sonraki yaşamlarına devam etmelerini sağlayacaksınız, onları kendi vatanlarında bir sığınmacı yapacaksınız. Bu Türk halkına ve Osmanlı mirasına yakışan bir davranış olmadığına göre sosyalizme mi geçeceğiz? Hayır bu durum da da kendi halkımız köle durumuna düşecektir peki o zaman çözüm nedir? Çözüm Ak Partinin yapmaya çalıştığı gibi sosyal devlet anlayışını güçlendirmekten başka bir şey değildir. Bu vesileyle son olarak şunu eklemek istiyorum, ilk defa Ak Parti zamanında insanlar ilaç ve hastahane parası bulamadıkları için rehin tutulmuyor. Yolsuzluklar ve rüşvet had sahada sona erdi en azından gümrüklerde polislerin artık rüşvet almadıklarını biliyorum.
Ak Partiyi hükümetten düşürmek isteyen güçler sanıldığı gibi CHP’liler değil Amerika ve buna benzer sömürgeci ülkelerdir çünkü Türkiye’nin kalkınmasını istemeyenler sadece Yunanlılar gibi İngilizler ve Amerikalılar gibi ülkelerdir. AkParti hazineyi biraz olsun doldurdu şimdi sıra ülkenin gelişmesini istemeyen odaklarda tekrar onu boşaltacak kişilere ihtiyaçları var kimler olabilir sizce?
Hiçbir partiye üye olmayan Erkut Yazgan
Adalet Herkesin Hakkıdır.

22 fatih demir { 05.30.07 at 21:40 }

Suat abicim
bu “kefal” arkadasimiz yazilari saga sola yapistiriyor… kel alaka
bakin bu yazinin aynisini suraya da yapistirmis
http://www.yesilafsin.com/Sayfa_Modul.asp?nedir=modul&isim=Z_defter
buna bir dur desek :)

23 Suat Öztürk { 05.30.07 at 21:46 }

Fatihçiğim, ya döksün insanlar içini, karışmamak lazım.

Tabi gönül ister ki neden bahsettiğimizi kavrasınlar.

O da olur zamanla inş..

24 fatih demir { 05.30.07 at 21:57 }

O da olur “zamanla” denir zamanlar denmez….
bi de ulu orta ders verme bana gelir bacaklarini kirarim abi mabi demem :)
o gadder

25 Suat Öztürk { 05.30.07 at 22:01 }

:-))) Hani nerde “zamanlar”

( Unuttun galiba yorumları düzenleyebildiğimi. hehehe. )

26 erkut yazgan { 05.30.07 at 22:05 }

sayın zeka abideleri, ortaya birşeyler koyun da yararlanalım, ikinci el oto pazarında araba alanların yaptığı yorumlara benzer yorumlarla bu iş olmaz. ha bir de şu” okuyorum okuyorum anlamıyorum” diyen adamcağız, isterse gidip biraz tedrisat yapsın, uzun cümlelerden anlamıyorsa kısaltarak yazarım.
eğer benim bu yaptıklarıma son vermek istiyorsanız aklıbaşında, doğru bir şeyler söyleyin,ortaya konan bir fikri aşağılayarak onu çürütemezsiniz. temellendirme yoksa düşüncenin gerçekliği de yoktur.

27 Suat Öztürk { 05.30.07 at 22:09 }

Erkut Kardeşim,

Müdahale etmeyeyim dedim ama etmek zorunda kalıyorum.

Siz yorum bıraktığınız yazının ana fikrini anladınız mı?

Bu ironik bir kampanya. Yani aptalca bahanelerle, abartılan olaylarla beslenen korkularla parti kapatmaya kalkan oligarşik zihniyetle alay ediliyor burada.

Kimsenin parti kapatmayı savunduğu yok yani.

Umarim anlaşılmıştır.

Selamlar.

28 erkut yazgan { 05.30.07 at 22:26 }

özür diliyorum sadece yorumun alt kısmını okumuşum daha yeni en üstü okudum ve biraz zoruma gitmişti, bu kadar aptalca gerekçeler olmaz diyerek hassasiyet göstermiştim, hatamı anladım. kusura bakmayın sayın arkadaşlar, hepinizden özür diliyorum, amacım çok sayıda insana ulaşmak olduğu için böyle bir yola başvurdum. uyradığınız için teşekkürler.

29 nejla { 05.30.07 at 22:35 }

tehlikenin farkına varılması lazım, buna gerçekten inanıyorum. ne kadar büyük bir tehlike ile karşı karşıyayız, (”fakat tehlikenin farkındamısınız”) bu cümleyi dillerine dolayan dininin islam olduğunu savunan fakat hiçbir emare göstermeyen üstelik karalama kampanyaları ile kendilerini sıvıyağ misalli üste çıkartan ortalığı karıştıran dinin daha ne demek olduğunu bilmeyen islamiyete düşmanı kişilerdir asıl tehlike onlardadır ve asıl kapatılması gereken çenelerdir şu bilinmelidirki düşünceler önemli değil bize aklı veren ama malesef insanların bunu farklı şekillerde kullanmasını istemeyen yaratıcıdır burda din dersi vermek istemezdim ama ihtiyaca göre değişiyor insanların allahın verdiği aklı kötüye kullanmaları hatta hadlerini bilmeyerek ahkam kesmeleri beni düşündürüyor ve istemeden de bunları yazmaya teşvik ediyor tehlikenin farkındamısınız diye manşet atan ve o manşeti ağızlarına sakız yapanlar asıl tehlıkeyi oluşturanlardır

30 Suat Öztürk { 05.30.07 at 22:47 }

Est, Erkut Bey..

Haksız da sayılmazsınız, burası absürdistan; bu gibi komik grekçelerle parti de kapatılır başbakan da asılır..

olur mu olur yani..

Selamlar..

31 acemi { 05.31.07 at 00:44 }

Suat Bey..
İlk yorumumda size sorduğumda cevaplasaydınız, yorumcu Erkut o kadar uzun yazmadan aydınlanmış olacaktı..
Burada ilginç bir şey de şu: Hangi fikri/ideolojik cepheden olursa olsun; karşı tarafa sinirlenince, alay ve hakarete başvurulması, bu da yobazlık tabii..
Bu ülkenin insanlarının 3 önemli sorunu; birbirlerini sevmemeleri, güvenmemeleri ve karşı taraf için ciddi anlamda empati yapmamaları.

Yorumcu Erkut, sanırım AKP’yi savunuyor, belki kendisi dindar. ( O uzun yazısını okumadım) Eğer öyleyse tasavvuf ve ilmihal’e hakaretinin sebebini açıklasın..
Bana dokundu, Erkut kutsalıma saldırdın.Aptal Sarışın Tuğçe Baran kadar, G.Göktürk kadar olun şu ülkede..

32 Malcolm X { 05.31.07 at 01:42 }

1
“Tehlikenin Farkındamısınız” ifadesi/deyimi artık o kadar sık kullanılmaya başladı ki, artık gerçekten tam anlamı ile sıktı. Her siyasi görüş, “öteki” için kullanmaya başladı fakat, asıl bütün siyasi görüşler için “tehlike” olan gözardı edilmeye ve unutulmaya başladı.

2
Anayasa mahkemesinin çifte standartı, “kendi elleri ile yaptığı putları, acıkınca yiyen” cahliye dönemi insanını hatırlattı.

3
“İroni” sadece bizim için var ve aslında onlara hiç bir bahane gerekmiyor. (önce as, sonra yargıla)

Bunların anlamı;
AKP kapatılırsa, inanın bulacakları gerekçe burada yazılanlardan, bugüne kadar konuşulanlardan daha “ironik” yada “traji komik” olacaktır. Çünkü biz onların ne beyin(!?) kapasitesine ulaşabiliriz ve ne de onlar gibi düşünebiliriz.

—————–
Ağlamadan

Dillerim dolaşmadan

Yumruğum çözülmeden gecenin karşısında

Şafaktan utanmayıp utandırmadan aşkı

Üzerime yüreğimden başka muska takmadan

Konuşmak istiyorum

İSMET ÖZEL

33 mustafa { 05.31.07 at 09:21 }

Hangisi ironi, hangisi gerçek.. Ne biçim bir ülkede yaşıyoruz..

http://www.milliyet.com.tr/2007/05/31/yasam/axyas01.html

34 murat koçak { 05.31.07 at 11:36 }

Konunun başlığı ile değil ama özü ile bağlantısı olan bir haber;

Beşiktaşlı bazı yöneticiler T.direktör adayı Ertuğrul Sağlam’ı eşinin başı örtülü olduğu gerekçesiyle veto etmişler. Televizyonda haberi dinleyince içimden geçenleri buraya yazmam doğru olmaz.

Ertuğrul türk futbolunun yetiştirdiği en iyi spor adamlarının başında gelen birisi. Yıllarca beşiktaş’a da başarıyla hizmet etti. Ama bakın t. direktör seçerken bile ölçü ne oluyor, yazıklar olsun.

Mizah aramaya hiç gerek yok Türkiye de gerçekler en karasından mizah zaten. Ancak acı acı gülünebileninden.

35 Mehmet Edebali { 05.31.07 at 12:07 }

Suat Bey, biz de hazırlayalım bi kampanya bari:))
Adamlar bütün siyasi geyik yollarını bir bir tüketiyorlar, kısa yoldan meşhur oldular:)
Walla bir Salih Memecanımız var bir de Genç Sivillerimiz artık:)
Muhabbetle…

36 Muhammet { 05.31.07 at 12:56 }

Sayın Koçak, Bjk nın başına td olarak Sayın Ertuğrul Sağlam ın seçilmesi üç büyüklere “irticanın” bulaşması demek. Bakın AKP yi kapatmak için yeni bir bahane!!!

Öyle yazılar-yorumlar okuyoruz ki son dönemde insanın nutku tutuluyor. Eski Genel Kurmay Başkanımız Sayın Hilmi Özkök ile yapılan bir röportajda Sayın Özkök “bundan sonra bizim ülkemiz için yapabileceğimiz hizmet “dua etmek”tir” diyor ve altına yorum yazan bir zevat “Buda tarafını belli etti sonunda, Akp li irticacı olduğu anlaşıldı” diyor.

Bir başka yerde ise Sayın Ertuğrul Günay ın Akp ye katıldığı haberinin altında ise “iyi olmuş O (Sayın Günay) da namaz kılıyordu” yorumu var.

Allah akıl fikir versin diyecem de, yüce Rabbim zaten vermiş “kullanmayı nasip etsin” diyorum. Sormadan da edemiyorum “dini, gerçekten kullanan, politiklarına alet eden kim ?”

Saygılar….

37 Ali Ihsan { 05.31.07 at 14:31 }

Cennet vatan Turkiyede bu sekilde 4,5 yila ciddi imzasini atan bir parti ve mensubu hakkinda konusan kisiler kendilerine guvenmedikleri gibi Vatan sevgisinden mahrumdurlar.
AKP mutlaka yanlislar yapmistir ve insanlara mahsustur yanlisliklar. Ama hic bir sey yapamadi diyenler gecmiste Turkiye ile alay eden milletleri hic mi gormediniz. Turkiye ile alay edilmekteydi oysa suan Turlkiye cidiye alinmakta.
Ne vatan sevgisi nede millet sevgisi olmadigi gibi demokrasiden mahrum kalmis, laikligi bilmeyen insanlarla dolu Turkiye malesef.

Allah in verdigi akli Allah askina kullanin. Onun bunun oyununa gelmeyin desemde fazla bir fark etmeyecegini biliyorum cunki sivrilmis satilmis insanlar Turkiyemiiz karistirmakta ve malesef uzulerek soyluyorum cogu insanimizda bunlarin oyununa geliyor.

Ataturk olmasa ulkemiz isgalden kurtulmazdi simdi somrulen topluluk olurduk, bolup parcalanmis olmasaydik ne laiklige nede demokrasiye boyle kara leke surulmezdi Turkiyede.

Yazik cok yazik.

Parti kapatmak, secime gitmek demek Turkiyede yasayan insanlarin sirtina biraz daha bosuna yuk sarmaktir. Bir secim kac paraya patladigini gormeyenler dikkat etsin sizin sirtinizdan cikmakta.

zaten ne demisler “bol parcala, istedigin gibi yonet”. iste bizim basimizdakide bundan ileri gitmiyor boluyorlar parcalayiyorlar ve sizleri istedikleri gibi yonetiyorlar.
Ne zaman akliniz basiniza gelecek merak ediyorum hicmi ders cikarmasini bilmessiniz.

Yurt disinda yasayan ve son bir kac yildir nihayet onurumuzla oynayamiyorlar demistim ama onurumuzu kendimiz ayaklar altina almaya basladik.
Ne demis atalarimiz “yarim doktor candan, yarim hoca imandan” eder.

ne derseniz kendiniz icin deyin benim ihtiyacim yok
Allah yardimciniz olsun

38 salih { 05.31.07 at 14:37 }

Murat Koçak Bey,
Beşiktaş yönetimi iddiayı yalanladı, dezenfermasyon olmasın. (bjk li değilim)

39 salih { 05.31.07 at 14:37 }
40 murat koçak { 05.31.07 at 18:01 }

Evet salih bey,

BJK yönetimi sert bir dille çıkan haberin yalan olduğunu, tüm yönetimin imzasıyla açıkladı. Güzel haber.

Ama böyle bir haberin gündeme gelmesi bile başlı başına utanç kanaatimce.

İftirayı atanlara yazıklar olsun diyelim artık :)

41 erkut yazgan { 05.31.07 at 18:23 }

Yorumcu Erkut, sanırım AKP’yi savunuyor, belki kendisi dindar. ( O uzun yazısını okumadım) Eğer öyleyse tasavvuf ve ilmihal’e hakaretinin sebebini açıklasın..

putlarınıza söz ettiğim için şimdilik özür diliyorum aynı amaca aynı yöne baktığımız için birbirimize bakmamız şu an sadece ülkemizin geleceği açısından sakıncalıdır. ben mezarlardan,şeyhlerden medet uman bir ümmetin değil, Allahtan başkasına boyun eğmeyen müslümanların,put kıran Hz.İbrahimin dinindenim. beni sadece müslüman olarak adlandıran Allahıma hamd olsun. lütfen Acemi bey bu tartışmaların yeri burası değildir. eğer benle tartışmak istiyorsan vasilbinata@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsin.

42 acemi { 05.31.07 at 19:26 }

” Yerde Kıvrılıp Yatan Bir Devlet Başkanı!”

acaba kim ?

bıraksalar AKP’liler de aynını yapar, onların döneminde İran’la ilişkilerin, ticaretin neden arttığı belli!
Aşağıdaki muhteşem, şey pardon gerici fotoğrafları da AKP dosyasına koymalı..

http://www.aktifhaber.com/read_news.php?nID=117216

43 acemi { 05.31.07 at 22:01 }

Erkut arkadaş..
Yada ilmihale aptal diyen Müslüman..!
Adresine vaktim olunca yazacağımdan emin olabilirsin..
Ben kamil insan mürşidlere ve hatta Sevgililer Sevgilisi Efendimiz (sav) için-haşa- ”M….(sav) ölmüştür, elimdeki bastonumun bana faydası var, O’nun (sav) yok” diyecek kadar İslam materyalistleri, vehhabiler tanıdım.
Mezar ziyeretlerini put ilan ettikleri için Cennet’ül Baki, bugün bila teşbih, futbol sahası gibi..
Bu topraklarda nice mezhepsizin, dinde reformcunun sevmediği ve kaçtığı tek engel oldum..
Yakında yazışmak üzere, ilmihale, tasavvufa aptal diyen ”akıllı” Müslüman..

44 acemi { 05.31.07 at 22:07 }

Not: Ayrıca İlmihale ve tasavvufa, burada hakaret eden sendin.
İngiliz, İslam ümmetine vehhabi fitnesini soktuğu günden beridir, ümmet birbiriyle uğraşıp enerjisini tüketme gafletindeyken, yarın Bilderberg’çiler İslambol’da, Fatihin 554. yıl dönümünde, Atam Fatih’e tepeden bakan bir otelde; önümüze yeni uyduruk putlar koyma planlarını yapıyor olacaklar!!

45 acemi { 05.31.07 at 22:40 }

BU SİTEDE İSLAMI SAVUNAN ARKADAŞLARA DA BİR NOTUM VAR :

O kadar fena fil siyase olmuşsunuz ki, yorumcunun tasavvuf ve ilmihale -haşa- ”aptal” dediğini ne gördünüz, nede iki laf ettiniz..!

Siyaset/politika ile ilgilenmeyelim demediğimi de peşinen belirteyim..
Ancak, Türkiyemizde ölçünün ne denli kaçtığının apaçık belgesidir bu!
Buna çok üzüldüğümü belirtmeliyim Suat Bey..

46 Suat Öztürk { 06.01.07 at 07:00 }

Sayın Acemi,

Üzülmeyin, her eline klavye geçireni ciddiye alıp cevap verecek olursak asıl yapmamız gereken işleri yapamayız.

İtham bile olsa önce cevabı haketmeli.. Bir müslümana hitaben, halen müslüman kalmamıza sebep bu muhteşem ilim geleneğine atıfla “putlarınıza…” diyen birisine cevap verecek bir durum göremiyorum..

Selamlar.

47 acemi { 06.01.07 at 11:37 }

Sn Erkut,
Size mail yazdım..
Bu arada ilginç bir makale var, kafa konforunu bozucu, herkese okunmasını tavsiye ederim..
http://canfm.info/?p=520#more-520

Suat Bey,
Yine de -geç kalmısş da olsa- cevabınız, yine süper edebi..
Hani Üstad Necip Fazıl için derler ya, bu ustalığı ile iyi ki, İslam karşıtı olarak kalmamış diye..
Aynını sizin için ben söylüyorum..

48 Suat Öztürk { 06.02.07 at 16:53 }

Genç Siviller kapatma dosyasını Ankara C.Başsavcılığına gönderdi.

Dosyayı buraya ekliyorum:

AKP KAPATILSIN, HALI SAHA YAPILSIN!

“Tek Parti Olsun, Temiz Olsun”, “Düzgün bir demokrasimiz olamadı bari adam gibi bir totalitarizmimiz olsun”, “Daha da kötü bir Türkiye mümkün”, “Yeter artık olacaksa olsun şu darbe, CHP’nin duygularıyla oynamaya hakkınız yok” sloganlarıyla uzun ve geri dönülmez bir yola çıkmış olan Genç Siviller bu kritik süreçte yine üzerine düşen vazifeyi yerine getiriyor.

Ankara’daki istihbarat kaynaklarından “22 Temmuz’daki seçimi iptal edemezsek bari AKP’yi kapatalım” şeklinde konuşmalar yapıldığını öğrenen, kapatma davası ile ilgili ciddi ciddi bir dosya oluşturulduğunu duyan Genç Siviller tüm yurtta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde ve dış temsilciliklerde hazır ve nazır bulunan ispiyoncu genç sivillere haber saldı ve aşağıda bulunan AKP’yi sadece kapatmaya değil , üzerinden balyozlarla geçilip halı saha yaptırmaya yetecek kadar çok gerekçeyi topladı. Cumhuriyetin emanet edildiği şu çılgın gençler olarak biz vazifemizi yerine getirdik şimdi sıra kapatma dosyasını hazırlayan Cumhuriyet’in savcılarında.
İşte AKP’yi Kapatma Dosyasından Çarpıcı Gerekçeler

AKP’nin gizli anlamı: AKP harflerinin gerçek anlamı ortaya çıktı. AKP’nin kuruluşunda görev almış bir yetkili, elimizde bulunan ses kayıtlarında; harflerin Adalet ve Kalkınma Partisi’ni değil Allah ve Kuran Partisi kelimelerini ifade ettiği, ancak şartlar olgunlaşmadığı için gerçeğin açıklanamadığını itiraf etti..

Bağcılar Lisesi’nde namaz skandalından sonra Hac skandalı: Namaz skandalı yaşanan Bağcılar Lisesinde yapılan incelemelerde kamuoyunu dehşete düşürecek yeni bilgilere ulaşıldı. Bodrum katının da altında olan bir dehlizde, öğrencilerin Kabe maketi etrafında hac farizalarına yerine getirdikleri öğrenildi.

Doğan Medya Center’da da namaz skandalı: Doğan Medya Center içinde bulunan yoga ve reiki salonunu saat:05.00’de temizlemek için gelen bir grup temizlikçi kadın başörtülülerini takarak salonda namaz kılmaya teşebbüs etmişler, bir cumhuriyet mitingi dönüşü gazeteye gelmiş bulunan Milliyet Gazetesi çalışanları, namaz kılma eylemini henüz kıyam halindeyken bastırmayı başarmışlardır. Temizlikçilerin AKP iktidarı döneminde işe alındıkları, AKP iktidarından cesaret alarak geçtiğimiz Ramazan ayında da oruç tutma eylemi yaptıkları ortaya çıkarıldı.

Lisede gerici ayaklanma: Avcılar Selami Yetişgil İlköğretim Okulu’nun bazı öğrencilerinin, okulun bodrum katında “ALLAH” olarak isimlendirdikleri görünmez bir varlığa ibadet ettikleri tespit edildi. Bir öğrenci babasının kızını ispiyonlaması üzerine ortaya çıkan habere göre; çocukların son zamanlarda davranışlarının değiştiği, bazı öğrencilerin kanatlarının çıkmaya başladığı, duvarlardan geçebildikleri ve hatta gözlerinden ateş çıkarabilenlerin bile olduğu öğrenildi.

Havadan konularla bile laikliğin altı oyuluyor: Meteoroloji Meslek Liseleri öğrencilerine 4 adet yağmur duası ezberleme zorunluluğu getirildiği iddia edildi.

İnsanları inanan ve inanmayan şeklinde kamplara ayırıyorlar: AKP’li Bakan tarafından atanan Mamak Milli Eğitim Müdürü, ÖSS sınavına girecek öğrencilere yaptığı konuşmada “ Allah hepinize sınavda zihin açıklığı versin” diyerek sadece Allah’ın sevdiği dini bütün öğrencilerin başarılı olmasını istediği, dinle daha limoni bir ilişkisi olan gençlerin ise yerle yeksan olmasını dilediği anlaşıldı.

AKP’li seçmen davranışlarında artan irtica eğilimi: 14 Nisan 2006 günü, AKP seçmeni olduğu tespit edilen 67 yaşındaki Hatice Benli, Gaziosmanpaşa – Bakırköy hattında çalışan belediye otobüsüne sağ ayağıyla bindi ve ayağını atarken içten içe “bissmillahirrahmanirrahimm” dedi.

AKP’nin Atatürk karşıtı kadrolaşma hareketi: AKP’li bakan tarafından yeni atanan Rize Tapu Kadastro Müdürü’nün odası boyanırken Atatürk resmi duvardan indirildi. Kullanım talimatnamesinde boyanın 12 saatte kuruyacağı belirtilmişken, resim 15,5 saat sonra yani 3,5 saat gecikmeli olarak tekrar eski yerine asıldı. Dolayısıyla söz konusu partinin Atatürk’ü hazmedemeyen kişilerle kadrolaşma yaptığı ispatlanmış oldu.

THY’nin başörtülü açık ayrımı yaptığı belgelendi: 25 Şubat 2004 tarihinde Ankara – Urfa uçağında başı açık bir kadına cam kenarı koltuk kalmadığı söylenmişken, daha sonra gelen türbanlı kadına cam kenarından yer verildiği belgelendi. Yolcuların biniş kartları da ekte delil olarak sunulmuştur.

Reklam panolarında şeriat provası. Konya Mevlana Müzesi karşısında bulunan reklam panolarına ünlü Amerikan porno yıldızı Carmen Elektra yeni filmi için reklam vermek istemiş, AKP’ye bağlı Konya Belediyesi bu talebi geri çevirmiştir.

İçki yasağında son perde: AKP, içki yasağı politikasını uygulamak için pilot bölge olarak Samsun Devlet Hastanesini seçti. AKP yönetimi tarafından başhekim yapılan imam hatip kökenli, Samsun Devlet Hastanesi başhekimi Kamil Çoban, siroz hastası 59 yaşındaki B.T. isimli hastasına, içki içmeye devam etmesi durumunda tedaviye devam etmesinin bir anlamı kalmayacağını söyleyerek, içki içmemesi konusunda baskı yaptı.

Antalya Saime Yahşigil İlköğretim Okulunda skandal: Antalya Saime Yahşigil İlköğretim Okulunda ders programı yapılırken, din derslerinin zihinlerin zinde olduğu sabah saatlerine, İnkılâp Tarihi derslerinin ise hemen öğle yemeğinden sonra, çocuklara rehavet çöktüğü saatlere konması dikkat çekti. Ayrıca, rehaveti arttırmak için İnkılap tarihi derslerinin olduğu günler yemekhanede ayran dağıtıldığı belirlendi. Tüm bunlarla körpecik beyinlerin dini bilgilerle doldurulması, Atatürkçülüğü ise öğrenecek takati kalmaması amaçlanıyor.

Odak olma suçu: AKP’de Mustafa çok Tansel az: DONAR araştırma şirketi tarafından yapılan çalışmada; AKP seçmenleri arasında, Mustafa, Ahmet, Ali, Ayşe, Havva gibi İslam kaynaklı isimlerin CHP seçmenlerine göre 3 katı fazla olduğu, buna karşın; Tansel, Çiyse, Berkecan, Sudesu gibi çağdaş isimlerden neredeyse hiç olmadığı tespit edildi.

AKP Belediyeleri’nin Yeşil Takıntısı: AKP’li belediyelerin geçmiş dönemlere göre iki kat fazla yeşillendirme çalışması yaptığı belgelendi. Şeriatı temsil eden yeşil ile rejim değişikliğine park, bahçe ve refüjlerden başladıkları açıkça görülmektedir.

Halka okunmuş su içiriliyor: AKP’li İstanbul Belediyesi Terkos ve Ömerli barajları kıyısında her Cuma günü 41 imama 41 yasin okutuyor. Okunmuş sular şebekeye veriliyor, bu sayede insanların dini duyguları coşturularak amaçlanan şeriat devleti için taban oluşturuluyor.

Ampul Gavur icadı: CHP’nin amblemi bir Türk savaş aleti olan OK, DP’nin amblemi yine bir Türk taşıma aracı olan AT iken AKP’nin sembol olarak Amerikalı Edison tarafından icat edilmiş AMPÜL’ü seçmiş olması Türkiye’yi Batıya peşkeş çekeceğinin en güzel kanıtıdır.

AB ile gizli anlaşma: Vatansever Türk Tugayları Konfederasyonunun internet sitesinde yer alan belgeye göre; Dışişleri Bakanı Abdullah Gül, AB’nin Genişleme sorumlusu Oli Rehn ile gizli bir anlaşma yapmıştır. Anlaşmaya göre, Sinop – Mersin hattının doğusu Sözde Ermenistan ve Kukla Kürdistan devletleri arasında paylaşılacak. Ege bölgesi Helen cumhuriyeti olacak. İstanbul, sıcak sulara açılma emelinden bir türlü vazgeçmeyen Rusya’ya bırakılacak. Abdullah Gül’e jest olarak da Kayseri merkezli Gülistan İslam Cumhuriyeti kurulacaktır.

Gül’ün ismi Apo’dan: Yalçın Küçük’ün isabet buyurduğu üzere; Abdullah Gül’ün Kürt olduğu ve babasının da Abdullah Öcalan’a büyük muhabbet duymasından dolayı oğluna Abdullah ismini verdiği anlaşılmıştır. (Gül ile Apo’nun aşağı yukarı aynı yaşlarda olmaları bu gerçeği değiştirmez. Demek ki babası öngörülü bir insandı.)

Erdoğan Sabetaist Kızılderili kabilesinden: Yine Yalçın Küçük’ün tespitlerine göre Tayyip Erdoğan’ın Kızılderili Sabetaist Doğan Er kabilesinden geldiği, kimliğini gizlemek için ise soyadını Erdoğan yaptığı öğrenilmiştir.

Erdoğan neden Fenerbahçeli? Fenerbahçe’nin bayrağı sarı-laciverttir. Bayrak 15 dakika kezzaplı suda bekletildiğinde iki rengin karışmasından yeşil renk ortaya çıkmaktadır. Erdoğan’ın şeriat özlemi takım tercihinde bile kendini ele vermektedir.

Menderes’in köpek davasından sonra Erdoğan’ın kedi davası: Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a Van ziyareti sırasında hediye edilen(!) ve adını CANSU koyduğu kedisi yine Başbakan’ın inisiyatifiyle başbakanlık konutuna yerleştirilmiş ve konutun tüm imkanları kedi Cansu’ya seferber edilmiştir. Halkımız sefaletle boğuşurken bununla da yetinilmemiş, bir yabancı misyon şefinin getirdiği pahalı mama ‘hill’s’ ve altın işlemeli tasma memnuniyetle kabul edilmiştir!! Geçtiğimiz yıl mart ayında birkaç günlüğüne konutu terk eden kedi Cansu’ya bu gayri ahlaki davranışından dolayı herhangi bir ceza verilmemiştir!

AKP iktidarı dini futbola bile alet etmiştir: AKP döneminde eşi türbanlı olan Ertuğrul Sağlam Beşiktaş teknik direktörü olurken, namaz kıldığı bilinen futbolcular sürekli ilk onbirlerde takımda yer bulmaya başlamışlardır. AKP iktidarı döneminde Anelka ve Aurilio’nun Müslüman olmaya zorlanması ve aynı iktidar döneminde İlhan Mansız’ın (İ.Mansız) ise futbolu bırakmak zorunda kalması da dikkat çekmiştir.

49 Kürşat { 06.02.07 at 19:35 }

Neden her yıl kutlu doğum haftası 23 Nisan şenliklerine denk geliyor bunu anlamış değilim. Bence bu da AKP’nin bir oyunudur ve partinin kapatılması için tek başına yeterli bir gerekçedir!

50 esra { 06.02.07 at 21:59 }

AKP:AMERİKA’YI KALKINDIRMA PARTİSİ!!!

51 Tarık Yıldırım { 06.02.07 at 21:59 }

Bu ülkede iki gurup vardır

Bir tarafta SAADET partisi

diğer taraftada ittihat ve terakki partisi

yani akp Ampülü

Biz sandıkta bu ittihatçı ampülünü söküp atacağız

Bir türban sözünü tutmayan

ittihatçı ampülü bize ne verecek ki,

herkezin derinlerden takıldığı memlekette

kim tenezzül edecek veya derinlikten fırsat bulupda i

şe bakacakda memleket kalkınacak

ne güzel ittihatçı ampülü

ama biz onu alaattinin yağ lambasının yanına yollayacağız ki,

o daha fazla işe yarar

çünkü bunun ne işe yaradığıda belli değil

Patlak AMPÜLLLLLLLLLLL

Tek yol SAADET

52 Selami Hocaoğlu { 06.02.07 at 22:05 }

Vatandaşlar bu gavur icadı ampül nereden çıktı

Bunlar daha işin başında ne olduklarını ortaya koydular

Ben şimdi diyorum ki seçimlere iki taraf katılsın biri

Saadet öteki tarafta derin serin ne varsa topu toplansın

23 Temmuz sabahı hepsini siler süpürürüz

hem de, bu bürütüsden bozma, emperyalizmden olma

AMPÜL doğruca müzeye kalkar

Eskiden merak ederdim bu memleket neden kalkınmadı diye

şimdi çıkıyorum sokağa hergün en az birkaç yüz derin devlet

kaldırımları aşındırıyor.

Bu kadar derinin olduğu bu kadar ayakkabı yalayıcısı ve

bankamatik tiryakisnin olduğu memleket herhalde

bir arpa boyu yol alamaz şaşacak ne var bunda deyu deyu

kendime kızmaya başladım ama bunlarıda içimden

söyledim yoksa sen bu toplumun gerçeklerinden anlamazsın

ey yobaz diye taşa tutarlar neme lazım

Kendileri anlıyorlar ya ne ala memleket.

Bize gerektir SAADET.

53 Selami Hocaoğlu { 06.02.07 at 22:06 }

Ey millet saadetimiz herşeyimiz zamanında

ne badireler atlattı

Ama ne oldu geldi tayyiban diktası herşeyi yerle bir etti

Duydunuzmu Azerbaycanda ezanla iş başladı

Yakında memleketimizdede

efendim şu kişi neden başını örtüyor

madem ki öyle kafasını kıralımda içindekine bakalım diyenler

türeyebilir zaten yukarıdaki yazıda karanlık günlere işaret

ediyor daha neler göreceğiz

tayyiban da onlardan aşağı kalmayıp biz de bu ezan işini

böyle yapalım daha sonra şu camilerede el atalım hatta

bunların birçoğunun arsasıda çok kıymetli

satalım hazineye aktaralım vs. vs demeye başlarsa,

şöyle bir manzara gözümün adına geliyor

azgın boğalar müslümanı indirmiş ringe

başındada zangoçlar sayıyor,

türbaaan…,ezaaan…, camiiii….. nakaaaavtttt !!!!

Saadet partisinden başka yere gidenler

bu işin sonucuna hem burada katlanırlar,hemde……..

23 Temmuz sabahı partimiz

EN AZ 500 milletvekiliyle yeniden yoluna devam edecektir

Biz derinden de serinden de anlamayız

Bir baş örtüsüne çare bulamayan neye çare olacak ki,

Tek adres Saadet

54 Kubilay Yılmatürksoy { 06.02.07 at 22:07 }

Evet yukarıdaki arkadaşa bende katılıyorum

Memleketimizde bulduğu ne varsa satıp savan

bu AMPÜL yakında bu kadar cami fazla

hem namazı evlerindede kılabilirler deyip

camilerin arsalarınıda paraya çevirmeye kalkabilir

Bütün millet bu AMPÜL den kurtulmak için

elinden geleni yapmalıdır

AMPÜLLLLLLLLLL partisine hayır

55 Kubilay Yılmatürksoy { 06.02.07 at 22:10 }

Arkadaşlar ben bu ampülün kesinlikle

Ampül ve Sabatay Partisi olduğuna inanıyorum.

Bu parti Sabataycılara hizmet etmekten başka bir işe yaramaz

56 Kubilay Yılmatürksoy { 06.02.07 at 22:12 }

Evet evet müslümanların bu sabatay ampülüne

kesinlikle inanmamaları lazımdır

57 Kubilay Yılmatürksoy { 06.02.07 at 22:15 }

yazdıkça bitiremiyorum

şimdi bunlar meydanlara çıkar

ehe öhö biz müslümanlara şunu sağlayacaz da bunu yapacazda

saz, caz, tam gaz

utanmazlarda

daha bir baş örtüsüne el atmadı

bir de taze gelin gibi oynayacam da yerim dar demez mi

AMPÜLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

58 KUNTA KİNTE { 06.02.07 at 22:17 }

YETER BU AMPÜLDEN

AFRİKANIN TARZANLARINDAN BETER OLDUK

SİGORTLARIMI ATTIRMASINLAR

ANKARA YA İNER BU ARKADAŞLARDAN EN YAĞLISINI

SEÇER BİZİM AFRİKA USULU YAHNİ YAPARIM Kİ

YEMEDE YANINDA YAT

59 erkut yazgan { 06.02.07 at 22:44 }

bir müslüman aynı delikten iki kez ısırılmaz, saadet partisi bir kere kendine düşen payı aldı ve Erbakan’ın imzasıyla ordudaki bir çok subay işinden alındı, imam hatipler bizim arka bahçemiz diyerek dini siyasallaştırdı bu da yetmedi türbanı bayrak yapıp insanların din duygularını kendi çirkin amaçlarına alet etti. sırf bu yüzden bir çok müslüman suçsuz yere hırpalandı ülkede namaz kılmak bile suç haline geldi. eğer bu gün okulda kılınan namaz yüzünden müslümanlar suçlanıyorsa bu sizin partinizin o masum dini duygulara siyesetten bir libas veya kisve giydirmesi yüzünden olmuştur. ne de çabuk unutuyorsunuz, hiç mi akletmiyorsunuz, mezara girmesi an meselesi olan birisinin halen siyasi mesajlar verip ak partiyi yıpratmaya çalışmasının hakkaniyetle bir ilgisi yoktur. bugün Ak parti sizin pisliklerinizi temizlemek için yapmadığını bırakmadı ama bir tek size yaranamadı çünkü siz inkarcı CHP’den daha inkarcı, çamurların çamuru tuncay özkan’dan daha çamursunuz. şu an siz, darbecileri göreve çağıran bir CHP’den veya CHP gibi aynı saflarda Ak Partiye ve müslümanlara karşı tavır alanlardan ne farkınız var? sizin bu tavrınız Erbakan’ın bitmeyen kaprislerinin ve tükenmeyen başkanlık hırsının bir ürünü değil de nedir? o politika üretirken acaba sonunun nereye varacağını hiç düşündü mü? insanları fanatik birer partizan haline getirip ardından kuyruğunu iki bacağının arasına alıp geri dönmek hangi onurlu tavra yakışır. kanlı mı kansız mı? deme cesaretini gösterip ondan sonra onu ben demedim aslında regl dönemimi kastetmiştim tarzında kıvırma pozisyonları alan acaba kim?
siz önce kendi evinizdeki sorunu halledin sonra başkasının evinde neler oluyor ona bakabilirsiniz. yukarıda sizce satıcılar kim? başlıklı yazıyı okuyup ardından sorulan sorunun kimleri ilgilendirdiğine bir bakın, masonluktan bozma başkanınıza selam söyleyin…

60 KUNTA KİNTE { 06.02.07 at 22:46 }

Bu AMPÜL kapatılıp uzay boşluğuna bırakılsın

zira dünya üzerinde her hangi bir noktaya bırakılırsa

orada bir tahribat yapabilir

Ayrıca sakın aklınıza bizim afrika ormanlarıda gelmesin

her pisliğinizi bizim ormanlara yolluyorsunuz böyle giderse

bizz de şehire inmek zorunda kalacağız

ayrıca yemeklerden en çok yahni severiz

AMPÜLLLLLLLLLLLLLLLLLLL e hayır

61 EFE { 06.02.07 at 23:10 }

Tarık Yıldırım
Selami Hocaoğlu
Kubilay Yılmatürksoy
KUNTA KİNTE

Bunların hepsi aynı kişi gibi geliyor bana ama bilemiyorum, yoksa daha öncede aynı bilgisayarı kullanan 3-4 arkadaş gibi bu kişilerde aynı bilgisayarımı kullanıyorlar.

Hepsinin tarzı aynı. Tabi emin olmadan kesin bişey söylemek istemiyorum ama içimdede öyle bir his var.

62 KUNTA KİNTE { 06.02.07 at 23:24 }

olabilirde, olmaya bilirde

mühim olan içerik

ama yazınız mi güzelmiş

istersen birde bu tarafdan bakın

Yani Ampülle ilgili yazılacak çok da

efendim haksızlık insafsızlık vs.

işte böyle hisle var bende de

63 Kürşat { 06.05.07 at 14:29 }

Arkadaşlar yazacaklarınızı ve eleştirilerinizi tek bir seferde yazarsanız iyi olur. Bu şekilde gereksiz yer kaplama ve görüntü kirliliği oluyor. Ayrıca eleştirirken biraz daha düzeyli olmak gerektiğine inanıyorum. Sanki dağda yaşayan insanlarmışız gibi konuşmayalım lütfen. Bu sitenin en güzel yanlarından birisi insanların görüşlerini belirtirken gayet seviyeli olmasıdır lütfen bu özelliği kirletmeyin..

64 Kürşat { 06.05.07 at 14:31 }

Ayrıca Efe arkadaşımıza katılıyorum. Hatta şüphem yok eminim..

65 Kunta Kinte { 06.05.07 at 19:00 }

Erkut Yazgan

Saldırgan tavrınızın bilincindeyim daha önce de tam okumadığınız

yazıyla ilgili olarak bir arkadaşa fırça atmaya çalıştığınızı biliyor

sokak ağzı ithamlarınızı ciddiye bile almıyorum.

Evveşla seviyeyi koruyalım.

Sen bana hakkkında onlarca DGM lik dava olan bir adamın

nasıl oluyorda sadece apartma bir şiirle

(çünkü senaryo gereği şiir bile montajlanmıştı)

kısa bir ceza ile kurtulduğunu bir söyleyiver.

Ayrıca bu arkadaş seçim meydanlarında

Saadetten partimizden zerre aşağı

kalmayacak vaatlerde bulunuyordu.

Siz Sn.Erbakanı da şu andaki boşbakanınızı olduğu gibi boya

badana medyadan izlediğiniz için ithamlarınızın boş işlerden

başka bir şey olmadığını düşünüyorum.

Masonlukla hiç işi olmamış Erbakan mı yoksa

şu anki boşbakan mı alakalıdır buda kamuoyunun takdiridir.

RTE nin bu saydığınız mevzuların yıllarca en ateşli

savunucularından (partili )birisi olduğunu bu faaliyetlerini

bürütüslük yapmaya karar verinceye kadar şiddetle

sürdürdüğünü unutmakda komik ötesi.

Ayrıca bu arkadaş en tecrübeli dansözden daha iyi kıvırdığı için

başının bir hayli dönmüş olduğunu düşünüyorum.

Son söz olarak da arkadaş eğer arada sırada doğru iş yapıyorsa

oda Sn.Hocamızın yanında yediği ekmek suyun hayrınadır.

Zira hocamızın peşinden bir saniye ayrılmazdı.

Bizim evimizde hiç bir sorun yok ama bazi meraklarımız var,

Galataport vs. saymakla bitmeyecek sorular var aklımızda

rahatsızlığımız var doğru ama onlarda bu şekilde.

66 erkut yazgan { 06.05.07 at 23:13 }

Bu AMPÜL kapatılıp uzay boşluğuna bırakılsın

zira dünya üzerinde her hangi bir noktaya bırakılırsa

orada bir tahribat yapabilir

Ayrıca sakın aklınıza bizim afrika ormanlarıda gelmesin

her pisliğinizi bizim ormanlara yolluyorsunuz böyle giderse

bizz de şehire inmek zorunda kalacağız

ayrıca yemeklerden en çok yahni severiz

AMPÜLLLLLLLLLLLLLLLLLLL e hayır

bu yazınızda hakikaten seviyeyi korumuşsunuz ama başkasına seviye konusunda ders vermeyi de ihmal etmiyorsunuz. bence şehire inmeyin yaşadığınız yer size daha uygun, sayın Başbakan tayyip Erdoğan hakkındaki üslubunuz tam da yaşadığınız yere yaraşır bir üslup, sen bir başbakan hakkında nasıl konuşulması gerektiği hakkında biraz ahlak dersi almalısın ampulllll.
şiirin apartma olduğunu söylüyorsun, oturup da başbakan mehmet akif ersoy dururken tekrar şiir mi yazsaydı ? nasıl bir eleştiri bu yani ne demek istiyorsun başbakanın şiir yeteneği yok erbakanın şiir yeteneği var mı? erbakan şiir bile okuyamıyor ancak hariçten gazel okuyor bence onun oturup mevlüt okuması şu an için daha münasip görülüyor. ülkenin bir daha canına okumasından iyidir.
erbakan’ın ekmeğini yemiş diyorsun, ekmek ne erbakan’ın ne de başka birinindir ekmek(rızk) Allah’ındır. erbakan ekmekçi mi? Hz. Yusuf ve Hz. Musa da firavunun ekmeğini yedi ne yani onlar firavuna hayran olup dizinin dibinden ayrılmaması mı gerekiyordu? ne anlamsız savunma bu yani ben şimdi gidip CHP’nin ekmeğini yesem o partiye oy mu vermeliyim ?
hastayı Allah iyileştirir ücreti doktor alır. yani benim şimdi doktora mı şükretmem gerekir? biraz doğru düşünme dersleri yani mantık dersleri alın da bir kişiyi eleştirirken hangi önermelerden yola çıkmak gerekir onu öğrenin. eski usullerle çalışan bir adam bir işi 35 yılda yapamazken boynuz kulağı geçmiş ve 35 yılda Erbakan’ın yapamadığını Tayyip Erdoğan 4 yılda yapmıştır. Ekonomiyi rayına sokmuştur. ülkeyi istikrara kavuşturmak için daha ne yapması gerekiyor uyanın Allah aşkına türkiye’nin düşmanları olanlarla aynı saflarda olmayı bırakın, Ak Partinin dışında kullandığınız her oy Erbakan’a bir şey kazandırmaz sadece ülkenin istikrarına ve CHP’nin daha da serpilmesine yarar. Ortamı okumaktan da mı acizsiniz o mitinglerde toplanan kalabalıkların kime küfrettiklerini duymadınız mı? insaf insaf… aklınızı kime teslim ettiniz ?

67 KUNTA KİNTE { 06.06.07 at 11:39 }

Bana cevap yazan kişi,

Anladığım kadarıyla iyi mugallata uzmanısın.

Benim nerede yaşayacağım seni ilgilendirmez,

Ampul parlatıcısı.

İktidardan ne şekilde menfaat sağlıyorsun bilmiyorum,

Eleştiri ve fikirlerimi yazarken senin filitrenden geçirmek

gereğini de duymuyorum

Sen nasıl bir adamsın ki müslümana inkarcı vs. tabirler

veya ne olduğunu bilmediğin kişilere inkarcı vs. iftira dolu

yakıştırmalar yapıp ardından da, ahlakdan bahsediyorsun

bence sen ne konuştuğunu bilmiyorsun veya mevcut

iktidarın borazanısın.Önce senin ne olduğunu anlayalım.

Saçma sapan tahriklerine uyup iktidara hakaret etmemi

bekliyorsan daha çok bekleyeceksin.

Onlar sandıkta hareketin kralını zaten görecekler,

son günlerini mutlu mesut yaşasınlar.

Acaba, diyorum yaşınız 18 e daha çok varmı.

Sn, Erbakan şiir okumak gibi boş işlerle uğraşmaz

hele birisinin şiirini kendi işine geldiği şekilde hiç montajlamaz

bu yaşına rağmen senin gibilerine karşı kendini de iyi savunur

ben daha fazla senin tahriklerine alet olmayayım

Ayrıca senin haberin olmasada veya mugallatadan fırsat

bulamasanda bu arkadaşların hiçbirisi geçmişlerini

asla inkar etmezler,

Sn Erbakan ın 35 yıl başbakanlık yaptığını duyan varsa

haber versin,abartırken aşırıya kaçma.İlaveten,

Son dört yılda da,Milli kuruluşları satmakdan başka bir icraatta

göremedim, acizliği bırakıp bir haberlere takılda

ne güzel istikrar var,

doğru önermelerle banada anlat mantık hocası

Meydanlardaki kalabalıkların da şu anki iktidardan

başka bir yeri hedef aldıklarını gören ve duyan olmadı.

Daha bir kaç gün önce, yazısını tam okuyup fikir sahibi olmadan

bir başka arkadaşa demediğini bırakmadın, (sanki senin kafana

göre fikir sahibi olmak zorundaymış gibi)

utanmaz adam senin tarzın bu,

Utanmaz adam senin sarf ettiğin laflardan haberin varmı ki

bana ahlak dersi almakdan bahsediyorsun,

bence senin darwinin teorisni doğrulatma çabalarına ara verip

derhal kendini tedavi ettirmen gerekiyor.

Saadet dışında kullanılacak her oy bu ülkenin istikrarına

atılmış bir kurşundur.

Galataport’mu dedin duyamadım.

Tutarsızlıklarınla sanal ortamı daha fazla kirletme.

68 erkut yazgan { 06.06.07 at 17:28 }

Zaten sorunlardan birisi de her konuşabilenin ülke hakkında ve iktidar hakkında konuşabilmesi. mevlana’nın dediği gibi anlattıkların karşındakinin anlayabildiği kadardır.

69 erkut yazgan { 06.06.07 at 17:48 }

bir de neden kendi kimliğini ortaya kaoyamıyorsun da kendine Kunta Kinte gibi yabancı bir ismi yakıştırıyorsun yoksa Hasan,Hüseyin, Ali vb. isimleri kullandığında ciddiye alınmayacağını mı düşünüyorsun? belki bilmezsin söyleyeyim, kişi kendi yetersizliklerini ve içine düştüğü başarısızlık duygularını aşmak için kendisini bir başkasıyla özdeşleştirir çünkü kendine olan güveni ve yaşadığı duygusal yıkım onu bu tür bir özdeşleşmeye sürükler. korkma bu basit bir savunma mekanizmasıdır, bireyde meydana gelen kaygıyı geçici olarak engeller ama dikkat etmelisin sürekli olmaya başladığında akıl rahatsızlıklarına yol açar.
kendi kendine yetemeyen ve kendinde yetersizlik duygusu yerleşmiş olanlarda oluşan bu özdeşim kurma savunma mekanizması kişi kendine işte bu benim diyerek, kendine olan güvenini kazandığında yani olgunlaşmaya başladığında bu durum ortadan kalkar ve kişi kim olduğunu utanmadan haykırabilir. yabancı sevdalası biri olmaktan çıkar.
benim adım erkut yazgan ve ne iktidar partisinden bir pay alıyorum ne de AkPartiye üyeyim sırf CHP ve sizinkiler gibi partiler yüzünden Ak partinin yaptıklarının ne kadar doğru ollduğunu anladım. şu andan sonra da bunu sürdüreceğim ama ben sizin gibi öz eleştiri yapmaktan korkan birisi değilim, eğer Ak parti yanlış bir işe imza atarsa onları da eleştirmekten geri durmam. belki de sırf bu yüzden partilere katılmıyorum, birilerinin yalakalık yaparak yükselmeye çalıştığını gördüğümde sinirlerim bozulacağı için partiye dışardan destek veriyorum. kendini eleştiren birisi herkesi eleştirebilir.
ha benim düşüncelerim benimsensin diye bir iddia içinde değilim öyle bir kompleks taşımıyorum, yeter ki biraz insaflı olalım.
Amerikanın yaptığı gibi önce Irak’a girip sonra “yav bu ülke karıştırılıyor ve demokrasi gerekiyor”demesine benzer şekilde CHP lilerin de ülkeyi çatışmaya sürükleme tehdidinde bulunup ortalığı karıştırdıktan sonra “yav Ak Parti kriz yönetimini başaramıyor” demesi ve kendi peşinde sizin gibi sağ partileri de kendi yorumunu dayattığını görmenizi istiyorum aslında sizler CHP önermelerinin takipçisiniz demek istiyorum. ortamı okuyun dememin sebebi budur. benim gibi düşünün demiyorum CHP gibi düşünmeyin diyorum. vesselam

70 KUNTA KİNTE { 06.06.07 at 19:16 }

erkut yazgan

Benim kimliğimden sana ne ?

Bu sitede birçok arkadaş rumuz kullanıyor.

Burada kişisel değil genel bir konu işleniyor

tabii bir yerden tutacak ya arkadaş

işi şahsileştirmeye çalışıyor,

koçum benim çok zekisin,

ayrıyeten pek bi cengaversin.

Efendi okuduğunu anlayamama özürüne sahipsin galiba

Ampülle ilgili iddiaları söylüyorum senin gibi iftiraya gidecek

ithamlarda bulunmuyorum.

Bak sana şunu garanti edeyim aslında bu konuya girmeyecektim.

Sn.Erbakan hayatta, senin iddialarına mükemmel cevap verecek

durumda eğer ilk fırsatta gidip bu iddialarını kendisine

iletip cevabını almazsan seni müfteri ilan edeceğim.

Yalnız hazırlıklı git senin gibi çok bilmişlere haddini iyi bildirir.

Bana ne amarikadan ben zaten diyorum ki bu parti

amarikayla hoşgeçim partisidir ama tarafınızda bir

iletişim kopukluğu veya okuduğunu anlayamama

problemi var hoş ne kadarını okuyorsun orasıda şüpheli

Hemşo senin yaşın çok küçük sen bizim CHP yle

hiç işimizin olmadığını…. neyse,

en iyisi git büyüklerinden sor öğren

bilgili birisiyle tartışmak daha doğru

yoksa felsefelogluğa başlayıp

ampülik mantık falan yürüteceksin

Ayrıca Suat beyin müstear konusunuda oku

bu işin saklanmayla ne kadar alakası

olduğunu belki anlarsın

anlayamazsan da biraz daha büyümeyi bekle

Ülke hakkında da, iktidar hakkında da

istediğimi konuşurum

Son söz olarakda,

Aşağıdaki yazmış olduğun yazıdan,

Zaten sorunlardan birisi de her konuşabilenin ülke hakkında ve iktidar hakkında konuşabilmesi.

aslında senin gizli bir CHP li olduğunu

ve takiyye yaptığını düşünüyorum

71 erkut yazgan { 06.06.07 at 20:53 }

yaşım 38,
yaş ile anlayış arasında doğru orantı olmadığını da biliyorum senin kurduğun yanlış korelasyon. yani ayakkabı numarası ile zeka arasında ne kadar oran varsa, zeka ile yaş arasında da o kadar ilişki vardır.
ben olayı şahsileştirmiyorum, kimseyle uğraşacak zamanım da yok. ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz yani sayın erbakan beni ikna edebilir ama sorun onun iknası değil gerçeklerin iknası, neden o gidip almanlara tank filan yapmıyor? sonra o tanklar israile satılıp müslümanların kafasına bomba yağdırılmıyor. iktidara gelir gelmez israille diplomatik ilişkiye atlayan kadro acaba kimlerin kadrosuydu? merak ediyorum. sizin yaşınızı sormuyorum çünkü sanırım yaşınız 30-35 arası ve kendiniz yaşlı sanıyorsunuz. sen yan gelip laf üretirken ve senin gibilerin har kavgada fare gibi saklandıkları zamanlar ,ben meydanlarda,odtü’de dtcf de çatışmalara giriyordum,
hem geçmişi bilmek için illa ki yaşlı olmak gerekmez oturup bir kaç siyasi tarih kitabı okursan geçmişi öğrenirsiniz.
gizli CHP’li olmama gelince bence ne zamandır benim anlatmak istediğim de oydu yani siz kitlece gizli CHP’lisiniz

72 KUNTA KİNTE { 06.07.07 at 10:56 }

Erkut Yazgan

Sen kendin almanlara tank yap da müslümanları öldürsün

böyle sapıkça fikirlere sahip olduğuna göre

başarmanda çok uzak bir ihtimal değil

Bence sen sürekli yan gelip yatmakda olduğundan

herhangi bir aksiyon gerçekleştirebilecek birisi de

değilsin hatta kış uykusu bile değil

tüm sene uykusu olduğundan rehavete

o kadar bulanmışsın ki karşındakinin

ne dediğini bile anlamadığından eminim

Ortaokul ders kitaplarını buraya aktararak

kendinimi ispatlıyorsun

biz bunları unutalı yıllar oldu

Sen korkak bir adamsın,

ampülik mantıkla işi halledeceğini zannediyorsun

Bak çok net söyleyeceğim,

İf-ti-ra-larını Sn.Ho-ca-ma yöö-nelt

sa-na la-zım ge-len ce-va-bı ve-rir

bana feylesofluk taslama senin gibi masa başında

pinekleyip ona buna saçma sapan iftiralarını

savuran ezelden ebede boş kişilerle

hele ampül parlatıcılarla hiç işim olmaz

özelliklede müfterilere harcayacak vaktim

hiç olmadı

hele ki takiyyeci, gizli CHP lilerle

Şimdi ben sana desem ki,

Sn.Hocam gibi yurtdışında (yaptığı buluş ile )

patent sahibi çok az sayıdaki insanlardan biri

bu memlekette neden böyle köşesine çekilmiş,

veya senin gibi o gitsin mevlüt okusun,

müslümanlara top atsın vs laflar eden

ne konuştuğunu bilmez, ağzından çıkanı kulağı duymaz

Tek İdolu kasaba ayısı polat alemdar olan

utanmazlar neden bu konulara kafa yormazsın

hayde yürüü

pişpiriğe dördüncü lazım

aynı zamanda kahvede memleketide kurtarırsınız

73 erkut yazgan { 06.07.07 at 17:41 }

hariçten gazel diye buna denir sap ile samanı karıştırmak da buna denir. kunta kinte

74 turkdogan { 06.09.07 at 10:33 }

akp yi islamı savunan bir partiymiş gibi gösteriyorsunuz, onun üzerine yorumlar yapıyorsunuz. akp ye karşı olan partileri tiye alıyorsunuz. akp bir kere dini savunan değil dini siyasete alet eden bir partidir. sizde bilerek yada bilmeyerek kendinizi alet ettiriyorsunuz. rte dgilmiki ben büyük ortadoğu projesinin(bop) eş başkanıyım diyen. zannedersem bop un ne manaya geldiğini biliyorsunuzdur. öyleyse daha neyi savünüyorsunuz. önce Afganistan, şimdi Irak, sonra İran, Suriye en son sıra Türkiye’ ye gelecek o zamanda hala akp diyebilecekmisiniz, biraz düşünün. şişirme siyaset ve ekonomiyle vatanın geleceği garanti altına alınamaz. deniyorki yeni fabrikalar açılıyor evet açılıyor ama açılandan daha fazla işyerleri kapanıyor. özelleştirme son hızıyla devam ediyor özelleştirme rekoru kırıyoruz, binlerce kalifiye işgücü ziyan oluyor. ihracat rekorları kırıyoruz deniyor ama yapılan ihracatın %55 i hayali. hepsi gerçek bile olsa ithalat nerdeyse iki misli. ne anladık bu ihracattan.

yapmayın arkadaşlar, bırakın akp yi. ben kendim savunmadıgım halde akp den iyisi yinede SP dir.

75 KUNTA KİNTE { 06.09.07 at 12:27 }

Türkdoğan arkadaşım

Ne süredir bu siteyi takip ediyorsunuz bilmiyorum fakat buradaki

arkadaşlar umumiyetle müspet insanlar.

Erkut kod adlı kişiye gelince, boş gezenin boş kalfası,

ciddiye alınabilecek bir fikride olmayan, sürekli bilgisayar başında

pinekleyip gözüne kestirdiği kimselere saldıran her siteye monte

olmuş parazitlerden biri bunu şu şekilde ispatlayayımda yalan

dolan olmasın kısa süre önce bir arkadaşın yazısından bir kaç

kelime okuyup söylemediğini bırakmadı ve sonunda özür diledi.

AKP aslındave bence yola iyi başladı hele ki, liderleri olan

zatımuhteremnbir süre öncesine kadar bencede müspet

bir kimse olarak bilinsede ve şu anda bu düşüncelerimden

vazgeçmiş olsamda (kendisinin rızası olmadan açıklamak

istemem) eğer önemli dini yerlerde görmesem, şu anki haline

bakıp bu adam müslüman bile olamaz derdim.

Aslında bu kişi saadabat kayığında sürekli

hülyalara (avşarlara değil) daldırılmış olduğundan bence

vaziyetinin farkında bile değil,gerçi geçmiş bilgime hürmeten

kendisine dua etmekteyiz ama (adım hıdır elimden gelen budur

misali) bu rüyanın sonu nasıl bitecek meraktayım.

Tabii sorunun daha büyüğüde, hayatı boş beleş, şaklaban

takımının yelken şişirmek için üfleyip durması ki,

bu durumda ne konuştuklarındanda

ne yaptıklarındanda haberdar olmaları gerekmiyor.

Bu kabusun tek ilacı tabii ki SAADET.

76 erkut yazgan { 06.10.07 at 22:12 }

duyduğu her şeye inanan ahmaklar için Kur’an der ki” bilmediğin şeyin ardına düşme şüphesiz akıl kulak ve göz bundan sorumludur.” senin gibi bir cahille daha fazla bu polemiği sürdürmektense gider bir eşeğin kulağına su kaçırırım. müminler boş işlerle iştigal etmezler, daha fazla buraları meşgul etme sus ki alem seni akıllı sansın, yazdıkça beyin hücrelerinin sayısı belli oluyor.

77 KUNTA KİNTE { 06.10.07 at 23:05 }

Hani derler ya çoluk çocukla muhatab olma

kim söylemişse doğru söylemiş.gerçi

çocuk öğrenmeye müsaittir ama yaşı yirmiyi geçmiş

kendisi hep çocuk kalmış
sen müslümanmıydın şu anda öğrendim

ben seni laikçi zannediyordum gerçi

şu anda da bu inancımda bir değişme olmadı

sus ki aciz ve cahil olduğun ortaya çıkmasın

senin gibi kendimi göstermeye çalışma durumum

hiç olmadı hele senin gibi sazanlık edip oraya buraya

atladığım hiç olmadı,
burayı meşgul edip etmeyeceğim senin üzerine vazife değil

bu konuda senden izin almaya gerek duymuyorum.

Daha fazla beni meşgul etme

78 Kâzım Mızrak { 06.10.07 at 23:47 }

- Konuyla ilgili olarak şurada bir haber yapılmış :)
- 10 Haziran itibariyle: [ http://www.aktifhaber.com/ ]
- Yukarıda bir yorumda şeş kaza okumuş olduğumu hatırladım; birileri bu davayı ciddiye alır demişti :o)
- Mezkur sayfaya 80 ‘i aşkın bırakılan yorumlarda, konuyu ciddiye alan yorumlar gözüme ilişti..
- Belki de ironi yapıyorlardır :D
- Çook komikti ya huuu :P brovo Genç Siviller ‘e
- Yüreğim soğudu.. . işte muhalefetin ne hale geldiğinin resmi budur,
- Ümit ederim ki, yanlışlarını hatâlarını görürler.

79 AK_OLUCAK { 06.11.07 at 08:34 }

MRBLAR ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HEPİNİZİN KARARINA SAYGIM VAR AMA BİR GERÇEK VARKİ ORTADA BU HERKESCE BİLİNİYOR.CHP Lİ Sİ MHP LİSİ VS VS HEPSİ BU SEÇİMLERDE DE ALLAHIN İZNİYLE ORTALIK YİNE BEMBEYAZ OLUCAK BUNU HERKEZ KABUL ETSİN.NE DİYORLARDI İLLE AK PARTİ AKPARTİ İLLE AK PARTİ BAŞKA ÇIKAR YOLU YOK DİĞERLERİNİN HEPSİ SÖMÜRMEKTEN BAŞKA BİŞİ YAPMADI YAPMICAK MESUT YILMAZ DEMİREL BÜLENT ECEVİT.GİBİ TÜM BAŞKA PARTİLERİN GENEL BAŞKALARI BU HÜKÜMETİ ELİNE ALDIKTAN SONRA TÜRKİYENİN HALİNİ DÜŞÜNEMİYORUM.O BAKIM DAN İLLE DE AK PARTİİ ALLAHIN İZNİYLE TEK BAŞINA GELİCEK.KOLAY GELSİN:)

80 DevriMCi { 07.06.07 at 21:42 }

Ülkemiz 1999 Seçimlerinden Sonraki Dış Borcu Ve Şuanki Dış Borcumuz Arasındaki Fark 2.5 Katına Çıkmıştır.Ve Ülke Kaynaklarının Hepsinin Yağmalandığını Bununla Birlikte Görmekteyiz.Ülkemiz İMF Ve ABD Emperyalizmine Baş Eğmekte Bu Gün Memurların Maaşına Bile İMF Açıklıyorsa Bu Vahim Bir Durum.Ülkemizin Önemli Katkı Kaynakları Bir Bir Özelleştiriliyor.Ve Bu Akp İktidarı Hala İcraatlarından Bahsediyor. http://www.akicraatlar.com Sitesinde Niye Bu Dediklerimi Yazmıyorlar Birde Siz Sormak isterseniz Ordada Düşüncelerinizi Yazın…Yaşasın Demokratik Tam Bağımsız Türkiye…

81 T. Suat Demren { 07.06.07 at 21:51 }

Sayın Devrimci,

Borç iki buçuk katına çıkmış, peki GSMH kaç katına çıkmış?

5 yıl önce borç stoku GSMH’nin % 90′ı idi, bugun % 60′ı civarında. Bu ne anlama geliyor? Borç çoğalırken, borç stokunun toplam ekonomideki oranı nasıl azalıyor hiç düşündünüz mü?

Sakın bu, bir bakkaken işyerini markete dönüştüren esnafın; sermayesinin, gelirinin, ve tabii ki doğal olarak alacağının ve borcunun artması gibi olmasın? (*)

(*) Şöyle düşünün. Bu esnafın bakkalken 100 lira brüt sermayesi var. 90 lira da borcu. Yani 10 lira öz sermayesi mevcut. Sonra bu bakkal işyerini markete çeviriyor. Bir süre sonra brüt sermayesi 1000 liraya çıkıyor. Borcu da 600 liraya. Öz sermayesi de 400 lira oluyor. Yani borcu 90 liradan 600 liraya çıkıyor ama sermayesi de 10 liradan 400 liraya çıkıyor. Şimdi bu esnaf fakirlemiş mi zenginleşmiş mi? (Kaba bir anlatım oldu ama böylesi daha anlaşılır sanırım)

82 Cengiz HAN { 08.21.07 at 16:40 }

Bravo doğrusu hepiniz TAYYİBİN askerlerisiniz. Sizin yazınızı okuyan da AKP ve RTE nin haso müslüman olduğunu sanacak. Yahudi Localarından aldığı cesaret madalyasından neden bahsedilmiyor? Yok sağ ayağı ile binmiş, besmele çekmiş , vs vs . Ne diyorsunuz hemşerim. İstanbul Tahtakale de yahudi esnaflar var, hem Selamunaleykum diyorlar, hem de besmele çekiyorlar. Fakat aferin Tayyibe, sizi olduğu gibi bütün Yahudi Localarını parayla bağlamış, herkes RTE reklamı yapıyor. Adam müslüman olsa gam yemiyeceğim. İlgisi bile yok. Türk İslam Cumhuriyetini bitirmek için görevlendirilmiş bir UŞAK hepsi o. Hepiniz ona yardım edin, bravo!
Size de bir pay verir, öksüz değil ya hoş.

83 baris_16_es { 10.22.07 at 19:39 }

türkiye de özgürlük yok.bazı kesimler diledikleri gibi vücut hatlarını belli eden elbiselerle üniversite okuyor ama bazı kesim inancı gereği türban giyince şeriatçi oluyor.umarım bir hristıyan hac takıp öğrenci veya başbakan olsa o şahısı bağrınıza basarsınız onun her dediğini yaparsınızzzzzzzzzzzzzzzz (gerçekler böle)

84 bir vatandaş { 01.27.08 at 23:31 }

hiç birinize katılmıyorum…inandığınız şeyleri körükörüne savunmuşsunuz hele akpyi suçlama gerekçeleriniz çok gülünç…bir insan hapşurduğunda elhamdülillah diyebilir ne var bunda? Allah zihin açıklığı versinde diyebilir, bu insanların inançlarıyla ilgili bir mesele yani akpyle ilgili hiç bi şey bilmeyen biri sizi çok saçma bulur ve dikkate almaz biraz mantıklı olsanıza bilimsel olarak kanıtlasanıza bazı şeyleri….ekonomiye gelince bir krizdeyiz…ülkemizin bütünlüğü tehlike altında, topraklarımız masa başında paylaşılıyor…iyi giden ne var Allahaşkına? hç bir parti devleti düşünmüyor , hiçbiri iyi değil sadece akp, insanların inançlarını kullanarak yakınlık sağladı okadar ve akp nin gerçek niyeti ne onu da anlamış değilim…bu kadar sorunla boğuşurken türbanla devleti meşgul etmeside düşündürüyor insanı… evet üniversitelerde türban serbest bırakılsın o öğrenciler ne zorluklar çekiyorlar…ama kamu kuruluşlarında resmi kur